Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Σχέδιο Εργασίας "Το σώμα μου ασκώ κι έχω γερό μυαλό".

Σχέδιο Εργασίας "Το σώμα μου ασκώ κι έχω γερό μυαλό".
Το Σχέδιο εργασίας είχε διάρκεια 2 μήνες.
Σκοπός και στόχοι του προγράμματος
Να γνωρίσουν διάφορα αθλήματα και τα οφέλη του αθλητισμού στη ζωή μας.
Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, επίλυσης προβλημάτων , οργάνωσης, έρευνας, κοινωνικές δεξιότητες, κριτική σκέψη.
Nα εξοικειωθούν με τη χρήση των υπολογιστών ως εργαλείο ανακάλυψης, αλλά και ως εργαλείο δημιουργίας και έκφρασης.


Οργανώσαμε μια γωνιά στην τάξη, οπού συγκεντρώσαμε όλο το υλικό που βρήκαμε.




Κατασκευάσαμε την ολυμπιακή σημαία.


Δουλέψαμε τη γλώσσα, τα μαθηματικά, μελέτη περιβάλλοντος, εικαστικά και τις Τ.Π.Ε και όλες τις ατομικές εργασίες τις οργανώσαμε σε ένα βιβλίο με τίτλο "Το σώμα μου ασκώ, κι έχω γερό μυαλό".


Τέλος επισκευτήκαμε το Παγκρήτιο Στάδιο στο οποίο ξεναγηθήκαμε αλλά και συμμετείχαμε σε πολλά αθλήματα.



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου