Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Η γιορτή της μητέρας

Οι μανούλες γιορτάζουν την Κυριακή, κι εμείς ζητήσαμε από τα παιδιά να μας στείλουν μια ζωγραφιά με θέμα "Η μαμά μου κι εγώ" και να μας πουν γιατί αγαπάνε τη μαμά τους. 
Πάμε λοιπόν να δούμε τι έφτιαξαν.

Αγαπάω τη μαμά μου γιατί......
....μου φτιάχνει φαγητό (Κωνσταντίνα Κ.)


......μου κάνει τα χατίρια (Φίλιππος. Εδώ ο Φίλιππος προστατεύει τη μαμά του από το δεινόσαυρο)


...μου κάνει χατίρια ( Ελένη Β.)

.....μου δίνει φιλιά! ( Μαρία)

.....είναι γλυκιά! (Στέλλα)

....με πάει βόλτα (Ελένη Π.)

... μου κάνει αγκαλιές (Θανάσης)

....με πάει βόλτα (Δημήτρης)

....μου φτιάχνει γλυκά (Γιώργος Γ.)

...μου φτιάχνει φαγητό (Έλλη)
....μου κάνει χατίρια(Κωνσταντίνα Π.)


Και το τραγούδι "Ζωγραφίζω τη μαμά"



Κι ένα πολύ όμορφο παιχνίδι για τη γιορτή της μητέρας από τη συνάδελφο Αντωνία Κωνιού.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου